Zwroty i reklamacje - Sklep

Wyszukaj

Zwroty i reklamacje

Zwrot w 14 dni

Rozumiemy, że można omyłkowo kupić nie ten produkt co trzeba, nie trafić z prezentem lub po prostu się rozmyślić. Kupione u nas produkty, możesz bezproblemowo zwrócić, bez podawania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwracany produkt nie może nosić oznak użytkowania Prosimy również, abyś zachował oryginalne opakowanie. Przed dokonaniem zwrotu wypełnij poniższy formularz i dołącz go do przesyłki wraz ze zwracanym kosmetykiem.

Produkty spełniające dwa powyższe warunki, można zwrócić na dwa sposoby:
1. W salonie przy ul. Nowy Świat 7/11, 00-042 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 21:00 oraz w sobotę od 09:00 do 17:00. Pamiętaj by wcześniej przygotować wszystko do zwrotu – produkt oraz dowód zakupu, abyśmy mogli potwierdzić wcześniejszą sprzedaż.
2. Produkty możesz również odesłać przesyłką kurierską, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub inną formą przesyłki pozwalającą nam odebrać towar na miejscu, bez ponoszenia kosztów za w/w przesyłkę.
Pamiętaj, że koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. W sytuacji wysłania paczki, której odbiór będzie wymagał opłacenia jej kosztów, przesyłka nie zostanie odebrana.
Przesyłkę zaadresuj na poniższy adres:
Dawid Krynicki
ul. Nowy Świat 7/11
00-042 Warszawa
Po otrzymaniu przesyłki, sprawdzimy jej zawartość i w momencie potwierdzenia zgodności z w/w zasadami dotyczącymi zwracanych produktów, otrzymasz zwrot należności, na wskazane w formularzu konto lub w ten sam sposób w jaki została dokonana płatność za zamówienie. Zwrot pieniędzy otrzymasz maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania, przez nas, przesyłki zwrotnej. Zwrotom nie podlegają produkty w zapieczętowanym opakowaniu, również takie które po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (np. szczotki, grzebienie, spinki).